mandag 4. mai 2009

Sommer i stua.



For en liten stund tilbake kom jeg over noen herlige blåblomstrete produkter på http://www.landstil.no/. Vatteppe, puter og duk ble bestilt og lørdag morgen før vi skulle i konfirmasjon måtte jeg hente pakken. ( Nei min kjære samboer, vi kan ikke hente pakken med det samme vi drar... vi hadde vel ikke fått plass i bilen og jeg måtte ha ventet en halv dag før jeg fikk åpnet den, hihi ). Stua ble styla i full fart, jeg ( og storebror i huset) ble veldig fornøyd og nå gleder jeg meg til de lyse gardinene som jeg har bestilt kommer...da blir det sommer i stua da:-)

1 kommentar:

  1. Gjett om Datt(Babbs "lillesøster") ble sjalu! De var desverre utsolgt når jeg skulle bestille, men nå hadd de et par inne igjen, dog av den større sorten! Nå blir det snart sommer hos Datt også! :D

    SvarSlett