mandag 11. mai 2009

Prosjekt oppslagstavle

På bursdagen min fikk jeg et nydelig gammelt speil med skinnramme fra søs. Det skulle henge over sofa'n, men festene var gal vei så mannen i huset måtte trå til for å flytte disse( det skulle han ikke ha gjort...). Speilet gikk i tusen knas! Noe måtte jeg bruke den fine rammen til så planen var å ha stoff inni og bruke den til oppslagstavle. Ting tar tid i dette huset, så den ble stående en laang stund....

Men i dag bestemte jeg meg for at i dag skulle det skje!! Det at mannen jobbet overtid og med 3 egne og et ekstra barn under 5 år i huset, skulle ikke stoppe meg. Med god "hjelp" til klipping m.m ble den nå ferdig og jeg ble meget fornøyd med resultatet! Hengte opp en hamptråd med limpistol øverst,der kan jeg henge opp ting jeg ikke vil ta hull i, som f.eks det koselige bilde av meg og søs:-)
Nå gjenstår det bare å få hjelp av mannen til å flytte festene og henge den på veggen......

3 kommentarer:

  1. Det ble jo supert!! Du får vel takke din kjære for speilknusinga... (Som om vi NOEN gang kommer til å si det til han! :P) Du så ut som et lam allerede da, mens jeg så ut som en ramp, som skinnet bedrar... :P

    SvarSlett
  2. Hei
    De små er nydelige. En sort jeg kjøpte et år, luktet det så godt av..!! Det gjør det vel ikke av vanlig stemor...?!
    Kristin

    SvarSlett
  3. Hei, gratulerer med fin blogg!!!! Så mye fint du har kjøpt på loppis, skålene vår veldig fine!!! Ha en super dag i trivelige Trøndelag:-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett